Kiss me

Hej.
Nu ska jag hem. Kattne, mor, Pelle och familjen Nyberg, mumma.
Redan tidigt imorgon bitti sker första äventyret.
Halv tolv är en fin tid att komma fram, och sen (efter donk) ska jag och min "lilla" väska rulla mot Nävertorp och det ska tydligen vara kallt.
För mig tar det en hysterisk lång tid att packa för 6 dagar. Värre utdraget än att skriva uppsats.
Sirqus Alfon är på hjärnan, five six technomix.
Och den sexige lille Emilio. Som pekade på mig och trodde att det var jag som skulle upp på scenen, men nä gulböj, det var fröken brevid som fyllde år dagen till ära, hoppsansa, som skulle upp.
Ultimata partybandet om det fanns plats.
Jag letar dj, och jag vet ju vem jag ska prata med. Men det är min sista räddning att fråga honom. Så om någon annan vill bo på slott, råkar ha högtalare i fickan och tycker att ungdomsmusik som alla kan sjunga med i, är det roligaste som finns, ja då är du välkommen att kontakta fröken Dojjan.

Pelle kanske lär mig en handvolt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0