Backwords

Ganska långt in på Cheryl Cole – Fight For This Love så tror jag att det är Keri Hilson – I Like - Jost & Grubert Radio Mix och kanske är det så att jag blev kär på nytt när jag hör Eye´n I be mig hålla käften Mange Schmidt feat. Thomas Rusiak & Eye N I – Håll Käften del 2 för att han nog är lite sexig, och jag tycker fan att orginalet är bättre än den upp hottade versionen av C+C Music Factory (Presenting Freedom Williams) – Gonna Make You Sweat (Everybody Dance Now).
Sen kan den här få fart på sånt där onödigt skit Madonna – Like A Prayer 2008 - Live för att skit är som det är. Skit med andra ord.
En man med mycket hål i byxan, för att vara tydlig, i skrevet och lite mer därtill, stod välkammad med sin mor inne på polisen med mig och samtliga 100 pers som skulle kirra nytt pass. Föga oanat, så blev jag hemskt ful. Vid sådana tillfällen är det rent omöjligt att  va fotogenic.
Vi borde ha druckit vin, jag o miss B.
Men vi hade buffé, känslo och mat buffé.
Män och pojkar. Ja mor vet.
Det är då det på allvar är nödvändigt med snyggfest, så kan man skaka ballarna av alla stirriga män.
Jag får viska fram Dojjan Don Juan.
Och så åker vi till linköping sen, tiiiidigt, läser mycket nygrekiska och pratar inte i sömnen.
747


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0