Old school drama

Jag och Hurtig har talat om scones, om muffin bakery vid östermalm, praktiskta tekoppar, vi talade om min ansökan till tvproduktion, och jag har min poäng löst men inte mina bilder. Kanske kaffe kan få mig att nyktra i kreativitetens formande.
Fantastiskt avsnitt av True Blood igår, den där Godric är lite små mysig.
Det är en sån där grå dag idag, inte bara för att gårdagen schvisade förbi med den största shoppingturen ever, jag vill inte kolla på mitt konto förrän pengarna från CSN rullar in igen. Men eftersom vi inte kom iväg till England så hade vi en London dag, med fint bageri (Vetekatten) och sedan på kvällen åt vi gott (min mage gjorde ju ont inatt) på Djingis Khan, been there before.
Och mycket fint och nytt blev det, om man sett min bdb, så kommer nog den orange skönheten användas på lördag kväll.
Men det är en grå dag, because of Island. Kommer Island få tröströster i ESC för detta? Jag undrar.
Det snöar ju för guds skull, vill man gå ut? Nej.
Kommer vi att gå ut? Ja flickorna får nog göra det. Om jag inte förstås sticker ut min nuna.
En fin hm katalog dök ju upp igår. Det var ju inte så att jag blev lite sugen att köpa lite nytt. Så typiskt mig, när jag ser saker för bara 99 kr styck.
Men det jag är mest sugen på just nu är denna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0