Do you kiss on the first date?

Tjobong!
Elin Kling är en skön böna och efter att ha bläddrat på hennes fräscha style by kling sida så blev jag peppad och mer organiserad. Nu ska vi inte säga att ett mirakel än har skett, men, jag gillade det jag såg, blev inte galet shoppingsugen utan mer inspirerad och även lite glad över att vi delar samma guldkornsfynd, och det kändes fräscht och lemon lime trevligt.

Det är alltid skönt med musik, så jag tänkte bjuda på några favoriter, och nej, inte Under pressure med Jedwards som jag matar mig själv med så ofta jag kan, utan andra godbitar som passar denna dag men även dagar framför den öppna spisen (som jag och mina kalla fötter hade uppskattat), vid matlagning eller annan trevlig ompysslig stund med lite rockish feeling. Eller Eling Kling inspirations musik. Haha, om alla dessa konstiga ordkombinationer och byggnader gör dig virrig så ska ni bara veta alla lappar Sparven brukade skicka mig på lektionsttid under gymnasiumet, med meddelanden om vilken känsla mitt val av klädsel gav honom. Det var virriga asociationer som han bjöd på.
Att hans ens vågade vara positiv till gymnasiumtidens klädsel. Men det blir säkert charmigt om några år. Mina klädminnen alltså. Jag fick nyss en trevlig guldbonus, då HM meddelade mig att jag nu blivit deras stamkund. Sorry Åhlens. Men jag har lovat mor att inte köpa fler påslakan, även fast det många gånger tar emot. Men jag är gärna stammis på Hennes & Mauritz. En kavaj ska kanske införskaffas. Men den får införskaffas när jag gjort mig förtjänt av den.
Så här kommer min lista, och sen återgår jag till att leta efter mitt schema. Och att analysera så gott jag kan.
Eller nej, det är inget jag nöjer med mig. SÅ bäst jag kan.

ALL kärlek till mina vackra guldkorn. Gamla som nya. Personer som musik.
Mugison – Murr murr
Le Sport – Tell no one about tonight
The Teddybears – Rocket Scientist
Yes – Roundabout
Satan Takes A Holiday – Missy
Andrea Doria – Never Mind - Original
Wolfmother – New Moon Rising
Hardcore Superstar – Shades Of Grey
Lostprophets – Streets Of Nowhere
Ola Joyce – Window Shopping
Our Lady Peace – 4am
Backyard Babies – Abandon
Solomun – Cloud Dancer
Danko Jones – First Date - Edit
The Felice Brothers – Frankie's Gun!

En gryta av paprika, men drick för guds skull inte vin som är gjort av paprika och rabarber. Det var ingen hit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0