Sleeping on clouds, with your heartbeat in my hands.

Hej
Jag är sjuk, får snart Borås besök, det är sol ute, jag vaknade tidigt, jag väntar på svar från Eva Lundqvist-koreograf för Vindhäxor, jag har kört fast lite och borde verkligen satsa på en yrkesutbildning och tar tacksamt emot förslag om ni vet något som kan passa mig, en annan eriksson is still trying hard on me och vi borde nog bortse från att han tycker att jag passar i radio och tv produktioner, jag har städat, ska bädda, diska och göra mig vacker, snyta mig några varv till, tycker att det är irriterrande att det är hemskt mycket onödig reklam man får, önskar att vår kändisstig kunde bli snöfri snart, fick sms från en Bamse som tänkte på mig men se där jag tänkte inte på honom, tycker att det är hemskt trevligt att Hurtig gör oss sällskap i april, även hemskt trevligt att pelle sparv vill flytta ihop med mig, är nog inte alls så rund som jag ibland eller ja oftast tror, förstår nu vad jennie menade med att inget kan bli som gymnasiumtiden men det kan säkert bli trevligt på ett annat sätt, kan tänka mig att byta ort då vi vet att jag har en vana att inte bo längre på ett ställe max 2 år som det blev i visby, ser hemskt mycket fram emot att bekanta mig med Lund, ska imorgon vara hemskt duktig-förhoppningsvis, väntar med spänning på finalen och hoppas på darin-salem och jöback och nu är det nog dags att sluta blogga så jag kommer i tid till att möta upp borås. Jag har ju en vana att komma sent.
"Det är köö i luften."

Kommentarer
Postat av: B

Flytt till Lund? eller har jag missförstått helt?

2010-03-25 @ 17:37:08
Postat av: Dojjan

nänä, det var bara över helgen. Lund verkade litet:)

2010-03-29 @ 12:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0